Sıkça Sorulan Sorular
IMG

SİZDEN GELENLER

IMG
Üye Hizmet Merkezi nedir? Ne amaçla kurulmuştur?

Üye Hizmet Merkezi üyelerimizin her türlü istek, öneri ve şikâyette ilgili merciye kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, üyelerimize en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla kurulmuştur. Bu süreçte tamamen üyelerimize yönelik olarak Odamızca yapılan çalışmalara üyelerimizin de iştirak etmesi hedeflenmiştir. Bu kapsamda; üyelerimizden gelen istek, öneri ve şikâyetler bu konularda Odamızca düzenlenmiş eğitimleri alan operatörler tarafından kaydedilmektedir.

Üye Hizmet Merkezi ücretli midir?

Üye Hizmet Merkezi Hattı, operatörlerin kendi tarifelerine göre ücretlendirilmektedir. İlave herhangi bir ücret söz konusu değildir. Ayrıca bilgi@kto.org.tr e-posta adresi, uhm.kto.org.tr adresinden başvrularınızı ücretsiz olarak Üye Hizmet Merkezi'ne bildirebilirsiniz.

Üye Hizmet Merkezi nasıl çalışıyor?

İstek, öneri ve şikayet etmek istediğiniz konuyu; iletişim bilgilerinizle birlikte paylaşmanız durumunda kayıtlarınız oluşturulmaktadır.

Üye Hizmet Merkezi Hattına yapılan başvuruların sonuçları üyelerinize nasıl bildiriliyor?

E-posta yoluyla oluşturulan kayıtlarınız için başvuru numaranız e-posta olarak gönderilmektedir. Telefon yoluyla oluşturduğunuz kayıtlarda ise sözlü olarak başvuru numaranız aktarılır. Size verilen referans numarası ile birlikte kaydınızı uhm.kto.org.tr adresinden takip edebilirsiniz. Ayrıca e-posta adresi ve/veya GSM numarası bildirmeniz durumunda belirtilen e-posta adresine ve/veya GSM numaranıza başvurunuzun sonuçlandığına dair bilgi mesajı gönderilmektedir.

Başvurum ne kadar sürede sonuçlanıyor?

Başvuruların sonlandırılma süresi ortalama 3 gündür. Ancak başvuru ile ilgili ek bilgilere ihtiyaç duyulması halinde bu süre daha da uzayabilecektir.

Çağrı Merkezinden Rakamlar
IMG

Bugüne kadar ne yaptık?

Bilgi
0%
Diğer
0%
İstek
0%
Şikayet
0%